De ce Systhema?

Digitalizarea activității

Despre modelul digital

Trecerea la un model digital ar trebui să vă facă afacerea mai personală și centrată pe client, mail mult – accesul digital ar trebui să fie folosit ca instrument pentru a întări relația cu clienții. Multe companii, de exemplu, îl folosesc pentru a oferi diferite niveluri de servicii personalizate pentru clienți: spre exemplu aplicațiile de servicii bancare online permit clienților să aibă cât de mult (sau cât de puțină) interacțiune umană doresc; pot îndeplini sarcinile de rutină și pot descoperi noi produse sau servicii adaptate nevoilor lor fără a pleca niciodată de acasă, dar pot intra în contact și un reprezentant uman prin intermediul aplicației dacă au nevoie de asistență dar nu doresc să aștepte la coadă intr-o sucursală.

Sfatul 1

Examinați toate procesele existente

Efectuarea unei analize cuprinzătoare a întregului flux de lucru al întreprinderii și a tuturor proceselor subiacente din care constă este cea mai importantă componentă a digitalizării.

Sfatul 2

Identificați un proces pentru a iniția digitalizarea

Procesele care se bazează în mare măsură pe hârtie sunt un punct de plecare excelent pentru digitizarea întreprinderii. Organizațiile care utilizează Managed Print Services pot folosi analiticele furnizate de furnizorul lor de servicii pentru a-și evalua fluxurile de lucru și pentru a selecta procese cu un randament ridicat de hârtie.

Sfatul 3

Revizuire tipică a fluxului de lucru

După ce vizualizați impactul pozitiv al digitalizării primelor procese, puteți progresa treptat cu transformarea digitală a restului fluxurilor de lucru organizaționale. Cu fiecare proces suplimentar transformat, efectele digitizării ar trebui să se reunească în cele din urmă pentru operațiuni generale raționalizate și eficiente ale companiei!

“A successful website does three things: It attracts the right kinds of visitors. Guides them to the main services or product you offer. Collect Contact details for future ongoing relation.”

― Mohamed Saad

Un motiv în plus

De ce aveți nevoie de noi?

Digitalizarea în afaceri ajută la îmbunătățirea eficienței operațiunilor sale, făcând posibilă automatizarea. Există mai puține erori umane și costurile operaționale sunt reduse, datorită nevoii reduse de resurse umane. Noi știm să vă ajutăm!

ajutor-digitalizare

Analiza activității

Fundamentul oricărei colaborări. Trebuie să îți înțelegem afacerea, necesitățile, clientela, țintele și așteptările. Aflăm ce ți se potrivește, facem un plan.

Consultanță

În urma analizei activității, înțelegem ce anume aveți nevoie pentru a crește și care sunt țintele, dacă sunt sau nu realiste. Apoi vă oferim îndrumare pe parcursul digitalizării. 

Design pagini web

Categoric, o pagină web este fereastra prin care sunteți privit de potențialii clienți. Însă nu este suficient să aveți un “site” – aveți nevoie de un “site” modelat conform profilului afacerii dvs.

SEO

Aveți un “site”, ce faceți cu el? Nu sunteți găsit de clientelă? Aveți un ranking scăzut? Aveți o problemă! Haideți să vedeți că putem să vă ajutăm!

Have no fear of perfection - you’ll never reach it.

– Salvador Dali

Meriți ce e mai bun, nu mai sta pe gânduri

O companie tânără fondată pe mai bine de 15 ani de experiență

Întrebări și răspunsuri

O afacere care se bazează doar pe documentație pe hârtie pierde zeci de mii de ore de angajați anual în efortul de a menține, localiza și actualiza aceste elemente. În plus, multe dintre aceste documente sunt valoroase doar într-o situație specifică pentru câteva puncte de date pe care le conțin. Prin urmare, este logic să le convertiți în formă digitală pentru căutarea electronică la nevoie, mai degrabă decât să îi solicitați angajaților să analizeze cantități mari de text și date irelevante în speranța de a găsi exact informația de care au nevoie.

Arhivând documentele pe hârtie într-un sistem eficient de stocare bazat sau nu pe cloud, vă puteți pregăti afacerea pentru orice tip de dezastru sau urgență. Va fi mult mai ușor să reluați operațiunile  după un dezastru atunci când informațiile esențiale rămân disponibile, de preferință, online. Într-un moment în care concentrarea dvs. în calitate de administrator va fi pe managementul dezastrelor, nu trebuie să pierdeți timp și efort încercând să găsiți documente  sau să căutați la nesfârșit pe o masă dezorganizată situații importante dar potențial compromise.

Un nivel acceptabil de digitizare poate asigura că în situația în care documentele fizice sunt modificate sau pierdute, omoloagele lor digitale rămân accesibile. Acest lucru permite, de asemenea, angajaților din cadrul unei organizații să aibă acces vizibil instantaneu la informație, facilitând astfel continuarea activității fără a fi necesară identificarea documentelor tipărite, salvând timp prețios.

Digitalizarea poate îmbunătăți considerabil timpul de răspuns al unei companii în gestionarea unor aspecte precum întrebările clienților, problemele logistice și vânzările. Această capacitate de răspuns crescută se corelează direct cu eficiența operațională și profitabilitatea, deoarece un număr mai mare de clienți mulțumiți știu că vor primi un răspuns în timp util și util.

Digitalizarea poate reduce cantitatea de personal plătit necesar pentru procesarea și manipularea copiilor pe hârtie ale înregistrărilor. De asemenea, fișierele electronice minimizează sau elimină costurile de transport ale mutarii documentelor dintr-un loc în altul și reduc timpul necesar pentru a prelua documentele relevante. Mai mult, aproape două treimi dintre întreprinderile dintr-un sondaj recent au obținut o rentabilitate pozitivă a investiției în termen de doi ani de la lansarea unui program de digitalizare.

Răspunsul este simplu, Transformarea digitală asigură creșterea afacerii și vă ajută să fiți în fața competitorilor. Pentru a rămâne competitiv și pentru a asigura creșterea afacerii, trebuie să vă transformați afacerea încorporând cele mai eficiente instrumente digitale. Odată cu creșterea ratei de inovare în tehnologie și afaceri, poate fi dificil ca o strategie de transformare digitală să rămână relevantă după câțiva ani. Din acest motiv, trebuie să vă reevaluați strategia la fiecare 2-3 ani.

Greu de spus, oferta este imensă, însă oferta crește în baza cererii. Chiar dacă transformarea digitală este o parte importantă a strageiei dumneavoastră de dezvoltare, acest lucru nu înseamnă că trebuie să investiți toate resursele în acesta. Fiecare companie are specificul ei și instrumentele digitale necesare trebuie identificate în urma unui proces de analiză riguros.

Transformarea digitală înseamnă a regândi totul într-o afacere în jurul posibilităților și comportamentelor pe care noile tehnologii le fac posibile. Spre exemplu, hotelurile au fost acum complet regândite în jurul culturii generate de site-uri precum Booking, restaurantele fast-food și-au regândit toate fluxurile de lucru și s-au centrat în jurul nevoii de a livra clienților în mod eficient sau de a le permite să comande înainte prin intermediul unei aplicații. Companii  care altădată vindeau produse de genul saltele și ochelari direct clienților au evoluat și au eradicat presupunerea că oamenii trebuie să le încerce mai întâi într-un magazin. Așadar, transformarea digitală este o re-inventare a afacerii în jurul instrumentelor digitale.